confession .

hai blog ,
hidup saya makin sedih , tetapi nak buat macam mana .
Yang saya pasti Allah tetap ada dengan saya . AMIN

blazzer pengawas saya entah ke mana . cikgu semua macam label saya semacam . saya akan bersabar selagi saya boleh . emosi saya sekarang semakin terganggu . saya semakin hilang focus dalam kelas . saya tak nak jadi bising macam form 4 dan tiasa sebarang ilmu masuk da la kacau cikgu mengajar . ya allah tolong la ku kawal diri ku . aku tidak mahu mengulangi kesalahan ku . Sekarang ni ku sudah hilang arah tujuan , seolah berjalan sendirian . Aku sudah penat jugak umpama aku sudah muntah darah dan nagis garam , aku berfikiran tidak mahu hidup . kenapa aku dilahirkan , ya allah kenapa berat sanggat rahsia yang ku bawa . kemana lagi haru ku nagis  sendirian . aku sedar diri aku tetapi kenapa buruk sangat masyrakat menirima aku sehingga aku melalukan dosa sentiasa . ya allah ampunkanlah dosa ku .

ya allah , ringankanglah beban keluargaku . Jika aku kesempatan berjumpa dengan ibu kandungku ~ ku tidak tahu sama ada dia masih hidup atau tak  .  Ya allah adakah aku anak haram , anak luar nikah . Aku tahu aku hanya beban keluarga ku , kenapa aku lahir ke dalam dunia ni ya allah , aku tidak berhenti melakukan dosa sahaja ya allah . Apa kah hikmah disebalik ujian mu ini , kerana aku tidak sanggup meneruskan hidupku .

Apakah yang bermain di rebak emosi aku . apakah yang sering terlintar di akal ku . adakah itu syaitan yang bermain dengan aku atau benar2 perasaan aku . Ku tahu perasaan jangan dibawa bermain tetapi semakin hari semakin ku tidak percaya lagi ,  ku hilang kestabilan hidup . setiap malam ku berfikir tentang bunuh diri tetapi tiada sebaran keberanian untuk melakukannya . Kali terakhir aku mencedarakan diri adalah  tahun lepas 2011 ketika bulan puasa . Ya Allah . aku telah maki seseorang nonstop , aku telang menoreh tangan aku , apa yang aku fikir masa itu pun aku tidak tahu . Kalau aku salah langkah , nyawa aku mungkin telah melayang ketika itu .

Popular Posts