Is this what we call bestfriends .

Assalamualaikum,
Dear friends , sorry to say
but since kau dh berubh , aku agk angin dgn kau
ap msalh kau ?
aku ada buat salah ke kt kau .

Aku kat sini cuba nak hidup jugak , Roda hidup aku ada atas bawah . Kau jangan lah nak tambah masalah hidup aku . Cuba cakap sikit kenapa kau buat macam ni dekat aku . Aku ni baik je , aku layan kau semua , aku dengar problem kau , aku cuba buat kau senyum dan bawak ke jalan hidup balik , Tapkela kalau tak menghargai jasa aku . Tapi agak la , kalau tidak mahu terima kasih janganlah sampai hidung tinggi dengan aku . Perrhh , nak je aku pijak-pijak hidung kau , biar kemek .

Kedua , kalau da panggil aku kawan. Tolong janggan salah guna *tittle* tu . Jangan sesuka hati cakap . Karang aku jahit mulut kau . Cuba setia sikit dengan kawan kau walaupun sudah ada awek ke isteri ke , apa lah . Ingat kawan tu berkekalan , isteri kau boleh lari anytime je . Kepada kawan yang suka sangat lepaskan masala kat aku .Aku terima kasih kerana kau share dengan aku . Tapi janganlah selalu cuba dengar masala aku juga . Pastu kau tak payah nak sembunyi apa-apa dari aku . Aku tak bodoh sangat dan aku tak buta .

Ketiga , kawan oh kawan . Cukup-cukup lah dengan market , aku rasa da penuh kot , kau tak payah nak jual diri kau kat situ . Cuba jaga kawan kau boleh , jaga diri kau sudah , ini nak semua notice kau . Ok , mungkin kau suka perhatian tu semua .Habis bila perhatian itu semua berhenti , kau cari siapa ? KAWAN kan . senang kata bila senang lupa kawan , aku bukan apa , Lantaklah kau gembira , aku senang melihat , tetapi jangganlah datang kat aku bila kau da jatuh tangga dari tingkat 99, penat aku nak sembuhkan kau .

Keempat , aku tak tahu nak cakap apa . senang kata . aku tak ramai kawan yang aku boleh bagi sepenuhnya sebab bila aku kawan je , mesti ada silap yang dia buat , so kawan aku semua berdasarkan tapis dan aku masih takut , walaupun aku kene guna banyak kali tetapi aku masih tidak berhati-hati . Buat masa sekarang ni .
Ada beberapa kawan yang aku ingin simpan selamanya cuma aku masih ragu-ragu.


This post ditujukan to many people/friends.
So sesiapa yang baca jangan cepat TERASA .tq

Popular Posts