Amanina Wani


Si gadis kecil ini , Walaupun dia kecik dan pendek tapi dia baik dan lawa :)
Gadis ini bergelar Amanina Wani , tetapi di panggil Nina =.='

Anda kata dia lawa ? comel ? TING .
memang pun , haha . Walaupun dia ada kecantikan fizikal . dalaman dia pun cantik .
ini first time saya jumpa , saya bukan cakap apa .
Tetapi dunia mcm sekrang , faham2 je la , susah nak cari yang ori lagi .
Nina ini dia lawa dan dia sentiasa friendly . Jarang sekali saya lihat dia mengamuk .
Senyuman manis ayu dia 24 jam ada . Agaknya gadis ini tak penat2 ke syum =,= 

Haha , Ye dia memang berwang makna lain dia kaya .
but WHO care's , saya kwan dengan semua jenis . kaya ke tak .
lawa ke tak . hitam ke putih , gemuk ke kurus .
i love making friends .
Ok like i say . Dia lawa di dalam kerana tidak sombong , suka senyum  ,
Banyak nasihat juga gadis ini boleh beri :)
saya suka berkwan dgn dia.

*telatah gadis ini melucukan*
haha

Popular Posts