Hot day .

*today post is in malay .

Hari ini cuaca sangat panas .
Tadi sekolah saya mengadakan raptai untuk hari ahad ini .
Ahad ini sekolah saya mengadakan
 - hari anugerah pelajar
 - hari koko (hari keusahawan)
 - merasmikan gelanggang baru

Haha , anda mungkin terfikir . Saya terlibat dengan apa ye ?
Seperti yang cikgu rosli cakap . form4 terlibat dengan kawat kaki .
Tetapi saya menjauhinya , Saya terlibat dengan jualan gerai -.-
Oleh kerana saya pengawas - SAYA juga terlibat dengan police traffic XD
Memang conform la , tunggang langgang kereta semua , haha

Walaubagaimanapun . (cerita tambahan)
Hari ini saya puasa sunat , Khamis .
Cuaca agak panas , hampir kering kontang .
Maaf kepada Melody kerana tidak dapat hadir ke
Pertandingan debate di Msuit. Sorry !

*ok , i got to go now , bye*

Popular Posts