Kekuasaan allah.


Hari ini ,
cikgu bahasa melayu saya ( Puan Zaleha )
bercerita tentang kejadian di pompei , italy .
Di mana semua orang di situ telah bertukar menjadi batu .
SEMUA orang ye . Satu bandar pompei .
Saya terperanjat , dan menyedari kuasa tuhan .
Saya mengucap dan hampir menagis .

Manusia-manusia ini dijumpa dalam keadaan yang teruk .
Pompei ini mempunyai gunung berapi yang aktif ,
Dan dipercayai bahawa gunung itu telah meletup
Lalu lava nye membuat SEMUA orang menjadi batu :(
Manusia semua disitu dijumpai dalam keadaan (bersetubuh)
Yang teruknya , sikgu saya berkata yang bersetubuh itu umur 13 kebwh juga ada .




Yang membuatkan saya sedih bukanlah sebab mereka .
Saya tidak kesiankan mereka , sebab itu la padahnya jika melakukan larangan allah
Saya cuma takut kiamat sudah dekat ,
Saya mahu hidup T.T Saya nak mengalami apa yg dialami ibu bapa saya . Saya nak balas jasa mereka .
Ya allah tolong la selamatkan dunia , tapi janganlah amik nyawa-nyawa yang bersih .

Popular Posts