HAZWANI 20-3-2010

Haishhhh ! rase grm ade rase sedih pon ade . Ntah nape bile org 'itu' da cpl rase mcm nk nanges , hentak2 kepala je . pdhl dye da wt aku jatuh cintaa tawu ngan dye .

Haishhh ! sampai aty awk buat sye mcm ni . Awk x prasan ape2 yg berlaku sjak sye mengenali awk ? Awk ni baik . awk ni slalu dgr probs sye . Tp knape bile dgr awk sudah mempunyai sesorg utk menemani idop awk , sye rse mcm ni . Awk , kalau awk rse sye x patot cpl ngan awk , x payah awk buat sye jatuh cinta ngan awk . Tp skang ni sye x bole lpskan awk . Dan sye rse ade something wrong ngan cpl awk . sye harap ape yg sye pikir itu benar . sye nk awk . sye syg awk sgt2 . tapi kalau sye x layak ngan awk x mengape . tp sye slalu rindukn awk . :'(

Awk , sye mimpi awk stiap kali . awk x tau sume itu .
Sejak sye chat / borak2 ngan awk , sye rse sesuatu yg telah mencuri aty sye . awk x prasan sume itu . sbb awk xde hati dgn sye kn ?
mase ari awk cpl dgn dye , sye chat ngan awk mase awk badmood . sye pujuk awk . sye apykn awk . awk x rase ke yg sye ade aty ngan awk ? sampai aty awk buat sye mcm ni . sye tau sye x lawa mcm cpl awk tu .
sye sedih tau x ? :'(

Saya harap awak tak rasa semakin benci dekat saya . Saya mintak maaf dengan apa yang saya buat ni . Saya malu nak cakap dekat awak sebenarnya . Kalau awak baca coment saya dan awak balik semula , awak pon ada rasa yang saya suka awak . Awak sebenarnya pergunakan saya ke ? Saya harap tak .Sekali lagi saya mintak maaf dengan apa yang saya dah buat terhadap awak . Tapi kalau awak dah tahu isi hati saya ni , awak mesti takkan terima saya kan ? Saya tahu .
Harap Maklum .

..................................................................................

Di sunyinya hati ini sendiri kumenanti
sesuatu yang tak pasti darimu
darimu


Ku tahu dirimu tak bisa kumiliki
meskipun ku takkan henti
mengharapkan hadirmu


menanti terus menanti dirimu
dan tak inginku berpaling meski hanya mimpi
menanti ku menanti cintamu kan kembali padaku


Mungkinkah semua ini terjadi?
Sejak pertama melihatmu berdua dengan kekasihmu
hancur luluh sudah harapan hati ini
Ku tahu dirimu tak bisa kumiliki
meskipun ku takkan henti
mengharapkan hadirmu
menanti terus menanti dirimu
dan tak inginku berpaling meski hanya mimpi


Menanti ku menanti cintamu kan kembali padaku
menanti terus menanti dirimu
dan tak inginku berpaling meski hanya mimpi
menanti ku menanti cintamu kan kembali padaku


Biarkan ku nikmati bayangmu
biarkan ku nikmati bayangmu
biarlah hanya malam temaniku


Menanti terus menanti dirimu
dan tak inginku berpaling meski hanya mimpi
menanti ku menanti cintamu kan kembali padaku


Biarkan ku nikmati bayangmu
biarlah hanya malam temaniku
menemaniku